2007年7月19日木曜日

wet, wet, wet (水遊び)


The kids enjoyed playing water so much. Unfortunately my girls wore dresses and I didn`t bring some changes.
やっぱり子供にとって水遊びは楽しいよね。でも、うちの娘たちはドレス着てて、着替えもって行かなかった。






Yes, Yoshic-chan enjoyed it a lot too. Look, she almost fell into the water. actually she hit her head to the stone once >.< はい、よしちゃんもたくさん楽しんでいたよ。見て、水に落ちそうだよね。実は一回石に頭ぶつかりました。>.<






I am happy and veerrrrrryyyyyyy weetttt.
私は嬉しくてびしょびしょでちゅぅ。